זאת חנוכה - יהודה המכבי כוכב קולנוע | המולטי יקום של אלי אשד : יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, .

זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים . זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״. מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'.

בפשט הדברים , נקרא כך היום, ע״ש הקריאה בתורה של ״זאת חנוכת המזבח״. ×™×
×™×"ו×"×" ×"מכ×'×™ כוכ×' קולנוע | ×"מולטי יקום של אלי אש×" from cafe.themarker.com
בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. הרבי מדליק חנוכיה במוצאי זאת חנוכה ללמדנו, שדווקא כאשר האור נגמר ונדמה שהכל כבר נגמר, דווקא אז מתחיל עיקר עניינה של ספירת המלכות. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים .

אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים .

בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״. בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז. ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. בפשט הדברים , נקרא כך היום, ע״ש הקריאה בתורה של ״זאת חנוכת המזבח״. אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו:

הרבי מדליק חנוכיה במוצאי זאת חנוכה ללמדנו, שדווקא כאשר האור נגמר ונדמה שהכל כבר נגמר, דווקא אז מתחיל עיקר עניינה של ספירת המלכות. ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז. במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד .

מבין שמונת ימי החנוכה מתבלט במיוחד היום השמיני והאחרון של חנוכה, המכונה בספרות התורנית 'זאת חנוכה'. ×'יקשתם קי×'לתם: עו×'ת שוקול×
×'יקשתם קי×'לתם: עו×'ת שוקול×" טראפלס ליום ×"ול×"ת (ו×"יא אפילו from www.cookie-fairy.com
הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים . זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה.

במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד .

זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. בפשט הדברים , נקרא כך היום, ע״ש הקריאה בתורה של ״זאת חנוכת המזבח״. יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״. זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה . הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . הרבי מדליק חנוכיה במוצאי זאת חנוכה ללמדנו, שדווקא כאשר האור נגמר ונדמה שהכל כבר נגמר, דווקא אז מתחיל עיקר עניינה של ספירת המלכות. אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים .

יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״. בפשט הדברים , נקרא כך היום, ע״ש הקריאה בתורה של ״זאת חנוכת המזבח״. זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד . ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה.

במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד . ×™×
×™×"ו×"×" ×"מכ×'×™ כוכ×' קולנוע | ×"מולטי יקום של אלי אש×" from cafe.themarker.com
בו נכלל יג ימי חנוכת המשכן ויג מדות הרחמים. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . הרבי מדליק חנוכיה במוצאי זאת חנוכה ללמדנו, שדווקא כאשר האור נגמר ונדמה שהכל כבר נגמר, דווקא אז מתחיל עיקר עניינה של ספירת המלכות. זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז. זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״.

ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו:

יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, . בשבת יחול ראש חודש טבת, ומוציאים בו שלשה ספרי תורה. יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״. שיחת שפ מקץ, זאת חנוכה, ה'תשטז. זאת חנוכת המזבח ביום המשח אותו. זאת חנוכה הוא כינוי בספרות התורנית ליום השמיני של חנוכה , שכן בקריאת התורה של יום זה נמצאות המילים. במאמר דה ברוך שעשה נסים מכק אדמור הצצ1, שהוא ביסודו מאמר אדמור הזקן, מבואר שיום השמיני דחנוכה הוא עד . זאת חנוכה, הוא כינוי ליום האחרון של חג החנוכה, ומדליקים בו את הנר השמיני והאחרון בחנוכייה. אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים . יל עפי דברי הפסיקתא (ו, ה) ארח בכה כסלו נגמר המשכן ועמד מקופל עד א' בניסן כו', הפסיד כסלו כו', . הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . ליום זה מעלות רבות וראוי לנצלו להתחזקות בתורה ויראה. בתקופות מסוימות היה מקובל בקרב יהודי אשכנז לכנות יום זה .

זאת חנוכה - ×™×"ו×"×" ×"מכ×'×™ כוכ×' קולנוע | ×"מולטי יקום של אלי אש×" : יום זה מסוגל במיוחד לקיבול תפילות ולישועות שונות, .. יום אחרון של חנוכה, נקרא בספרי הקודש ״זאת חנוכה״. הכינוי 'זאת חנוכה' ניתן ליום השמיני בגלל הפסוקים הנקראים . אמנם, בתורת החסידות מצאו רמזים רבים . ליום האחרון של חנוכה קוראים זאת חנוכה, על שם סיום פרשת הנשיאים (שקוראים בתורה בכל יום מימי החנוכה), שכתוב בו: בפשט הדברים , נקרא כך היום, ע״ש הקריאה בתורה של ״זאת חנוכת המזבח״.